only for you,,

Hej! mår ju lite dåligt när jag säger till filip att jag ska skriva ett inlägg till han och så gör det, fast det blir inte långt för ska ta ut linserna snart, haha nä men ska väll skriva nått nyttigt? :) har nyss sett sista avsnittet av Desperate Housewifes, jag vill inte att det ska vara det sista för det e så grymt bra! :D snyft!
ska ha filmkväll med Paue (nån fler som vill?) på fredag efter vi kommit hem :D vi ska se några gråtfilmer :D kanske nån kul oxå ;)
bajsaa, nu pallar inte ögonen nått mera! får väll skriva till fille!
FILIP, hur ska du veta om jag uppdaterar eller inte om du inte varit inne på min blogg på 1 månad, hoohooo ;)

Kommentarer
Postat av: hannanilsson

jagvill* <333333

2010-06-02 @ 14:45:45
Postat av: Karin

ni kan ju se filmerna ni prata om på skolan!;)<3

2010-06-02 @ 16:26:27

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0