Mi casa, es sue casa

Tjao, sitter på mitt rum och spelar lite dataaa. Challachallachallalalalaaa, eller ja, jag sitter och spanar på några bloggar, får ju dåligt samvete av att bara läsa bloggar och inte skriva nått! :O fårse om jag får nått sånthär "uppdatera varje dag" ryck någon gång, hade ju det för ett tag sedan! kanske länge då men iaf!
Ska snart förtsätta se VM, det var inte så spännande så jag gick men tänk om nått har hänt?! typ en snygg tackling!
sen ska jag ju duscha oxå, jani, hur ska jag hinna med allt?! Nä men annars då? kan väll vara lite rolig och slänga in lite bilder sen, men kan ju berätta om min vecka först? :D
Måndag: Första dagen på mitt sommarjobb (som är i 3 veckor!), har ingen aning om vad stället heter men pigg och glad var man när man hade dygnat dan före och sen skulle upp klockan 5.50! Hurraa för en Evelina som tänker?
Tisdag: Andra dagen på jobbet, kom hem och sen in till stan och hämta träningströjor!
Onsdag: Får en ny arbetsledare på jobbet som heter Rickard, lite opratsam men annars! Slog oxå i den för jäbla svanskotan på jobbet, VARFÖR FINNS DEN?!
Torsdag: Kom hem från jobbet, min storebror kom oxå hem från Arvidsjaur, sen två spännande och läskiga avsnitt av Gost Whisperer! :D
Fredag: Kom hem från jobb/Kvantum och upptäcker att det är HELG! Sen, VM!
Jo, det var väll i stort sätt allt spännande! ska väll få in dom dära bilderna nu oxå? :)
fina tjejor!
okej, ni behöver väll inte titta på mej, har inte samvete nog att kluddra!
jag och ängeln<3
nä hörrnini, nu tar jag och kollar ställningen om den inte är slut och går och duschar! ;D
Ha'de!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0