Dyngnat!

Tjena! länge sedan en riktig uppdatering så nu får ni en här på morgon kvisten, ska gå ner och städa undan i köket om en stund så mina föräldrar inte går i taket helt när dom ser det xD
Gårdagen blev riktigt lyckad faktiskt! vi började med att äta tacos, ganska lyckat! sen gick vi ut, tog tusentals bilder som kommer upp i ett enda stort bildinlägg senare under dagen! gick in, kollade på P.S i love you, gick ut, gick in och seplade Games/Cirkus och såg på Stardust, gick ut och grillade marshmallows och bara myste, gick in och kollade på Forrest Gump (förutom några som somnade!) till slut (alltså för 10min sedan) då filmen slutade var det bara jag och Julia som var vakna :)
fast tror dom alla sover nu, är ganska trött själv men orkar inte sova nu! ska ju ändå upp senare! :O
Kvällens deltagare var alltså!
Rebecka Synnergren
Hanna Nilsson
Paulina Carlman
Karin Sandlund
Evelina Persson
Julia Randeblad
!<3
om jag ska vara ärlig, var det helt AWSOME! :D<3
det var faktiskt riktigt roligt, det ska vi nog göra om ganska snart (fast då kanske vi hinner gå och lägga oss!)
Jaja, på måndag ingen skola men det blir Jobb ;o nåja, man ska väll få råd med den dära mopeden någon gång eller? ;) har inte bestämt vilken jag vill ha än har ju inte pengarna riktigt än! men kan garantera att den kommer vara helt sjukt snygg :D det har jag bestämt, SÅ DE SÅ!
Nä, om man skulle gå ner och städa i köket? innan alla brudar vaknar? ;)
PussN!

Kommentarer
Postat av: hannanilsson

helgen var helt AWESOME! <3

2010-06-13 @ 17:53:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0