Bada?

Men hej! tycker jag är riktigt duktig när jag sitter här och bloggar! (Y) blir ju nästan stolt över mej själv :)
ska fara till jennifer idag, ska sova där :D vi skulle ha farit och bada i nabben men vet inte riktigt hur det blir nu, det ser ut att vara ganska kallt ute :O ajja, man vet aldrig vad vi kan hitta på ^^,
annars händer idag, ska vi ta en lite lista? ;)
1. Jag sover hos jennifer!
2. Arvid har grillkväll med folk (som jag skulle ha varit med på xd )
3. Mamma å pappa far till stugan!
4. jag kanske badar!
5. Kronprinssesan Viktoria gifter sej!
Herregud, det har varit ett sånt liv om giftemålet, HAR ni sett att deras stora chokladask kostar 279:- ! Alltså DET är ju inte klokt! är det ens någon som köper den?!
jaa, jag tänkte såhär på morgonen skulle det vara kul om jag slängde in en lite "Lika som bär!" det verkar ju kul! :D
Lika som bär!

asså har ni märkt att det typ är Twiglight tjejen Kristen Stewart på bokomslaget På andra sidan gryningen !
grymt lika iaf, kolla i närmaste biblotek så får ni se själva!
Men det var allt för mej! HejHej!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0