PSG ------> ♥

Hej alla glada taggare! Sitter på rummet och FET taggar PSG i morgon! Åker in med Emmy S vid 11 tiden! (Y) TAck så himla mkt för att jag får åka btw! sen första matchen är på GOTH 5 kl 13 :) sen blire pitestan för min del? ;)
senare på dagen vid 17 börjar andra matchen och spelas på..... INGEN ANING :O kmr inte ihåg, känns super? ;)
ajja, koll har man iaf? blir iaf inte något Piteå Disco för min del, förlåt för min osocialitet men ska hem och sova då? ;) ska inte sova i pite så det blir lite.. konstigt? hade verkligen velat sova över där, men det kanske blir nästa år? :)
annars under dagen, Hundvakt såklart, sen Tv och en glass  (Y) Gillas stort, har ju tp ösregnat hära i vackra luleå hela dagen lång så.. inget stekande för min del iaf :/ måste verkligen sola snart.. men det kommer ju aldrig någon sol! skyller på det ;) nästa vecka spenderas i arjeplog på såkallat "Ridläger", blir fett chill å KUL! veckan efter, blir det jobb på klubbviken! fett naaaiz asså! :D kul iaf? :) hoppsan, måste nog lägga mej om jag ska orka upp (a)
Syns i PITEÅ! ?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0