Bussen? -.-

Hej alla söta små saker som råkar titta in på min blogg?! :) sitter på bussen i älvsbyn, väntan på att den ska starta och snart ofc... Den står helt stilla för dom som inte förstod ;) har typ jättetråkigt, har lust att springa in på shell och köpa en cola (tjock som man e ofc) bara för att inte spy xD mår inte direkt illa men ändå mår jag illa? :O hur går det till? Förklaring tack? Jaja, för varje sekund som går kommer jag närmare hem :) kanske jag och pappa ska hämta mopeden, bara så alla vet tänker jag INTE köpa en 10års modell, kostar ALLDELES för mkt, typ 27000:- :O inte direkt lockande... Haha men nu ska jag sitta och läsa, lyssna på radio och bara tänka på dej! Pussen! <3

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0