Brunett är hett (:

Gästbloggning by me yoseline Diaz .
Hope you enjoy it :)

I alla fall sitter i Åkersberga i stockholm med min kusin ,
Vi Chekar omkring lite på datan läser en massa bloggar och så klart lyssnar vi på musik.
Om jag kollar ut så ser jag pissigt regnväder , kanske inte det roligaste som finns men vad ska man göra,
Har inte gjort så mycket idag ^^ , typ bara varit på affären och köpt lite smått & gott :)
Vet inte vad jag ska hitta på i kväll kanske se på någon film och äta cheeze doodles  ( jummy  ,
En sak vet jag i alla fall jag ska kolla på diary of justin bieber tror det var på Mtv för er som vill kolla !

Hoppas ni andra i resten av landet eller vart nu nu bor har bra väder ! 
Ha det gott igelkottt ! :D 

En bild på mig bjuder jag på (:




// yoselinediaz<3

 
 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0