Bröllop dåe, nån som vill gästblogga? (a)

Tjoh! HemmA från stugan dåe, tror jag åtminstone ^.^ nä skoja, är helt hemma, meningslöst inlägg igentligen..
Ska iaf på min fasters silverbröllop (?), ska typ vara där i 2h och sen sticker jag hem säger jag bara! tänker inte vara längre än det!
Sen kanske jah far till sanna men får se :D nån annan en jag som TOKLÄNGTAR till dessa saker?
1. Umeå Fotbolls Festival
2. Luleåkalaset
3. ALLA MINA FÖRBANNADE VÄNNER SOM ALDRIG TÄNKER PÅ ATT JAG VILL VARA MED DOM! :O

And that's sad!
vill ha någon som gästbloggar btw, ska göra mej iordning nu iaf!
PUSS½
Saknar dej redan och det har inte ens gått 24h...

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kan gästblogga :D <3

2010-07-24 @ 17:39:27
URL: http://heeyjuliaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0