Hannaaaa :D

Chaaachaa, sitter och snackar med hanna! :D vi har typ världens intresanstaste samtalsämne, Hur en potatis fräser! ;p

J: Göru?
H: Åååååh min potatis fräser inte!
J: Whuut? ;p
H: Yes, nu fräser den!
J: Hahahaha okeej?
H: Jaa!
J: Varför lagar du mat?
H: Min mamma e på 80 tals fest! och pappa på Kallax
J: Hahaha okej? :)

Hihiiii men vi e söta iaf! :) Idag var det sissta dagen på skolan före lovet! ;D och så går man sent! ;o
Jobbit! OMG orkar inte skriva klart när jag snackar med hanna :D<333 3

Puss!


Kommentarer
Postat av: evelinashannaföralltid !

AHHAHAHAHAHAH, potatisen blev solbränd (a)

ahahhaa, jag älskar dig evelinapersson ! (: <333333333333

2010-02-25 @ 18:57:46

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0