(Inlägg jag skulle lagt upp i måndags men bloggen krånglade!)

Tjo :) Idag så hände väll inte så mkt ;p slöjd idag iaf :) Musiken var INSTÄLLD så vi fick vänta typ i 40min... SNYFT!  blev lite irriterad.... Men nu så ska jag äta typ? men hinner berätta lite om saker ;p På slöjden fick Ulf damp på mej som vanligt! ;/ Asså han måååste hata mej! Vad annars skulle det bero på, alla satt och snacka och jag typ lekte lite med arvids ring och ulf bah " Asså så här håller man inte på! NÄSTA GÅNG ÅKER DU UT!" Och jah bah " men det e inte bara jag som snackar!" och han bah "men jag ska säga till dom oxå!" och sen bah går han och joxar med något helt annat! KAN MAN BLI MER IRRITERAD!!! Fy för fan asså!

Nåjaa nu ska jag på träning! :)<3 ses!<3


Kommentarer
Postat av: ssofia:)

ulf har humörsvängningar !:o <3

2010-02-24 @ 17:25:35

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0