Städning? :o

Hej! Saker jag vill göra: Parkera mej farför tv! Saker jag måste göra: Städa -.- Saker jag gör: Smiter undan ;p

Idag har jah inte gjort nått, snackade lite med fille före jag gick hem till mej :)
Har inte hänt så mkt idag... Hmmmm vad gör jag då? Juste, jag måste ju städa -.- boooring!

Jag sitter här nu, och tänker lite på hut bakrunden den fantastiska Stina (finns i mina länkar) gör åt mej ska seut :)
Förslag? ;p
Hoppas/vet att det blir braa! :D

Hoppsan, måste gå nu men kanske slänger in en bild ikvl :)

KRam!

 

Kommentarer
Postat av: s

sött att du smiter undan;) lova at taldrig sluta att blogga igen ? för då har jag inget att göra :( haha <3

2010-02-18 @ 20:29:51

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0