" SHIT, KOM HIT MED HUNDEN!"

Hej! Påtal om namnet så ska jag berätta. Vi håller på att olja om i köket och då sprang narturligtvis min hund in i köket och letade,,, MAT! Jaag typ " SHIT, KOM HIT MILOU!" tror ni hon lyssnade, NAE! åååh vad less man blir, så nu har man typ olja på fötterna! bajsbajsbajsbajsbajs! apaapaapaapaapaapaapa... nu sitter jag på fb och typ är med arvid å filip ;p chill som fan :)  samtidigt som arvid sitter på msn chattar jag med älsken :) hahaha,  blir nog inga bilder idag, har inte tagir några såå :)

Hänt på skolan då? :) Fick tillbax våra fysikprov idag, inte för att skryta men fick 17/24! :D Dessutom är jah blond å allt ;) chill som fan ;p

så, vad händer nu då? ingen träning idag så vet inte vad jah ska göra riktigt, det blir väll tv 24/7 ;p
Hahaha det e typ mitt liv nu för tiden :) Nuförtiden och nuförtiden, har alltid varit det ;)

Nu ska jag göra annat, ChaaChaaaaa ;)


Kommentarer
Postat av: mr. mystery

fan vad snygga killar som vad med(Y)

2010-02-16 @ 17:27:47
Postat av: sofia

låter bra <3

2010-02-16 @ 17:31:29
Postat av: hanna

vem är älsken ? ('aaaa

2010-02-17 @ 17:04:04

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0