Infoo om mig? ;p

ALLMÄNT...
Namn: Evelina
Piercingar: 2 i öronen :)
Tatueringar: nope
Längd: 1.60 ca
Skostorlek: 38-39 :D
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: nejj
Önskar du att du bodde någon annanstans: nää :P
Tänker du på självmord: Neej
Tycker andra att du är attraktiv: ? nej? 
Vilket shampoo använder du: naturell
Vilken parfym använder du: olika? ;p
Vad är du rädd för: mke :P 
Gillar du att tvätta: nejjö
Gillar du Berg-och-Dalbana: jag vet inte :S

SENASTE...

Film du hyrde: vet inte :D
Film du köpte: :O it vet jag de
Låten du lyssnade på: Minåhannaslåt (A drop in the ocean)
Låten du hade på hjärnan: Bafucin reklamen! xD
Låten du laddade ner:  Robert Pattison, Lullaby
 Personen du ringde: Hanna :D
TV program du tittade på: Brooke knows best? :)
Personen du tänkte på: hanna nilsson<33

FAVORIT...

Mat: Ollika för varje dag :P
Låt: A drop in the ocean (a)
Sak att göra: vara med vänner (a)<3
Sport: Fotboll!<3
Dryck: Burn o Coca Cola :D
Kläder: jeansleggings och nått linne :)
Film: avatar (a)

ANTAL...

Gånger du varit kär: många
Gånger ditt hjärta brustit: för många.
Hjärtan brustit på grund av dej: antagligen också för många
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning ;p
Ärr du har på kroppen: typ 2

SENASTE...

Bok du läste: Hata Romeo :)
Personen du fick mail av: Nordea xD
Personen du fick brev av:
Personen du fick sms av: Hanna.N (som mitt liv verkar bestå av!)

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: varit på skoan :P
Var det kul: nää ?
Hur tidigt stiger du upp: 6.15 (a)
Gillar du att slåss: Neej
Vad ska du göra ikväll: Tv :D (24/7) (a)

Är du seriös: jo?
Vad är du allergisk mot: pollen! ;( (Jäklarns skit får inte rida p.g.a det!)
Var har du ont: Halsen
Använder du hårspray: JA
Kan du stå på händer:  Njaaa?
Favorit serie: Ghost Whisperer

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: mm
Är du glad nu: inte överdrivet men det är väl okej
Var du glad igår: jo, det var helt okejj :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: Olika?
Stockholm är: bra!
Göteborg är:  helt okej :D
Kan du sjunga: Enligt alla andra så ;p
Mer värt än guld: Hanna, Sofia, Nina å Pau <33
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: bra fråga, kanske Kreta?
Ska bli skoj: Sportlov! (och få linser den 2 mars! ;D)
inte bli skoj: att vara utan min Haannaaa!<333
Sparar till: jag vet it massa saker
Väntar på: 2 mars?
Pålägg som gäller:  Skit samma?
Dagens dryck: COLA!

Kommentarer
Postat av: hanna

aw, eve, jagälskardeiiiig! <3

2010-02-25 @ 21:53:53
Postat av: Anonym

haha, jag såg att du hade kvar nåra svar som jag hade :D<3 hur hitta du min blogg? (:

2010-02-26 @ 19:35:53
URL: http://laainee.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0