Halv-Kdag + Stan = <3<3<3

Tjoo, idag har jag varit på stan med nina! Slutade tolv idag så det blev helt perfekt med att gå på stan ;) (blev dittvingad av en viss person!) Köpte en badbomb, ett bokmärke och tuggummi ;D sen la jag undan två linnen och en skjorta på Jc :) hoppas på att mamma ska köpa dom men man vet aldrig :) lånade oxå "Twilight" på ljud bok på kh och "Hata romeo" :) Hata romeo är jättebra hittils :D 
När nina lämnade mej ensam (skoja visste att hon skulle dra!) så gick jag omkring och vänta på att tiden skulle gå :) gick på smedjan och träffade Parre (som ska tydligen låna en tuptopp av mej i morgon ;p)
Hahaha bäst för hon att jag fåt tillbax den för den kostar 300:- xD

Efter det så satt jag på bussen och läste, på björks så stannade bussen vid andreaskyrkan! Busschaffören ropade nått i bussen som jag inte hörde, (satt längst bak med en Kaffe och boken så lyssnade inte xD) så jag blev lite orolig när bussen stog där i en kvart! Men jag satt lungt kvar och läste, sen steg alla av och jah bah "wtf, vars ska alla?" så frågade busschaffören och han bah "vi ska byta buss, det är nått fel"
Hahaha så fick åka värsta speec bussen hem ;p

Nu ska jag äta snart och träna sen :) don't know vad vi ska ha idag men det blir säkert roligt, tror det blir Yoga eller nått sånt mabojambo xD

(PS! Hanna, älsken är duuu!!! :D )

Hoppas ni har det bra, för det ska jah ha nu :P


Kommentarer
Postat av: hanna

mwaaaaa , jag är evelinas älsk ! <33333333

btw, får ja gästblogga? (:

2010-02-17 @ 20:38:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0