Halv-dag igen!<3

Hej! IDag vare halv-dag igen! ÅÅÅH VAD SKÖÖNT att sluta efter lunch (fast jah å nina drog in till stan å käka)
Så vi åt en pomfrits meny (stavning? (A) Sen så kollade på kläder å sånt ;p ÄR SÅÅÅ besviken på luleås affärer! ALDRIG NÅTT NYTT! Och om det nu finns nått nytt så äre fult -.-! PS! Jag mååååste köpa ett nytt midjebälte, nån som vet vars det finns SNYGGA!

Jo iaf, när vi hade kollat runt lite gick vi (mest jag) och shoppade TUGGUMMIN! sen drog vi iväg till KH och satt där i "tystnaden" LÖGN! Hahaha för ludde, jonas, linus, dennis och nån annan bara droppa in och försökte skrämma mej å nina, så där satt vi och snackade med ludde (mest jag (a) i 1timme?  Sen drog dom, haha Ludde gjorde ett assnyggt byxknep? xD

Sen satt jag å nina där och läste i... hmm vad vare nu igen. Juste, 3timmar! Cx till vårat försvar så läste vi inte bara, vi tog bilder oxå :) hihi, sen hem och nu sitter jah här :)

Nu ska jag draah! PUSS!


Kommentarer
Postat av: ssofia:)

lägg upp bilderna :)

2010-02-24 @ 17:24:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0