fresh,

chacha !
hanna här, ja gästbloggar, yeeee. eve litar på mig, stolt asså, seriöst tp ! :)
sitter här och funderar på vad jag ska skriva. sen i mars nångång äre disco i gstad, kanske blir att jag och evelina drar dit, och sen så kanske hon sover hos mig? (aaaaa)
nä,men de beror på om hon vill & får såklart. det här inlägget blev inte så lååååångt som jag tänkt mig?
ska skriva några rader om evelina innan jag beger mig tl tv , är ju OS ! (LL)

eve, det jag säger nu är inte bullshit.
det är äkta ord från hjärtat. du är en
underbar person rakt igenom. jag blir
alltid lika fashinerad när jag ser dig i 
ögonen och upptäcker att de inte alls
har den färg ja fått för mig. utan mke
vackrare. jag är nå fruktansvärt glad
att jag har en vän som du. tack för att
du alltid ställt upp för mig, nu är de min
tur att göra extakt likadant för dig ! <3

/ dinhanna

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0