Ett.... Paket?

Tjosan! Jag upptäckte att jag fått ett brev från posten... Jag har fått ett paket av någon och har ingen aning om vem eller vad det e !!! E AS nyfiken! Vill bara öppna det nuuu! ;P hoppas mamma kan hämta det efter hon har jobbat ikv :D HOPPAS verkligen det! :D Men iaf, idag ska jag nog städa rummet.... JAG var tvungen att göra det att göra det i onsdags men jag sköt upp det och nu säger mamma att jag måste....
Jag hatar verkligen att städa, så nu så sitter jag här och gör det jag e bra på, skjuta upp det ;p

Nä måste väll städa snart antar jag ;P så jag bloggar sen, okej? :)

Puss! ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogggga mer !! jag får aldrig nog av dig ;) <33 :D

2010-02-28 @ 19:49:39

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0