nu blire långt igen!

Ni som inte orkar läsa kan blunda några dagar så ropar jag när jag är klar!
Gårdagen blev asrolig! Jag och nina var först på stan och shoppa asmkt julklappar! jag spenderade min andra femhundring som jag kommer sörja i år och dagar, men helt klart värt det! Iaf, vi var på stan och lalla runt och ja, var "normala" som vanligt dårå, sen bussen hem och jag slog in julklapparna. ALLIHOP så dom jag träffar får dom till veckan! ajja, skrev en statusuppdatering som såg ut såhär:
och såklart reagerade emma och julia såklart och skrev att jag skulle komma till dom. Och så blev det, jag packade väskan och drog bort dit och vi såg på idol, ringde runt till folk och jag bestämde mig för att ringa till simon ofc! så jag snackade i telefon med han och såååklart bestämde han att vi skulle vara med varandra i morgon! och så sa han typ världens sötaste sak, kolla:
Jag: Simon, svara ärligt
Simon: Vågar jag?
Jag: Ja klart!
Simon: Okej, lovar
Jag: Vem är du helst med, Felix eller oss?
Simon: Er såklart, är med Felix så ofta!
Jag, Emma och Julia i kör bah AAAAAAAAAAAAAAAAW!
hur som helst. Vi flummade på till halv 1 kanske för då ringde Julias pappa och var arg! hihi nää det var han igentligen inte. Men då gick vi hem och hade ett intressant samtalsämne om vissa saker. Iaf, vi kom hem till julia, och sen så bah gick vi in på chatroulette UTAN SMINK! träffa några assnygga killar från USA! *dreggel* och jag till julia bah "MEN SHIT, JAG HAR INGE SMINK!" och så fick dom prata med halva mitt ansikte! Sen dog internet när vi snacka med en kille från danmark som oxå var snygg! faen asså, så vi lessnade och ringde gaylord.
på morgonen vaknade jag av att julia gick upp för att duscha, så jag somna om igen... Andra gången jag vaknadekunde jag inte sova, för jamenar, vi skulle ju vara med simon så jag låg i sängen och drog ett tag tills julia kom in och sa att jag hade sovit tungt. DET KAN INTE STÄMMA! hur som helst, vi låg i sängen och prata ett tag tills jag ringde simon igen och fråga om han var vaken, för, vi skulle ju vara med han! Jo, han var vaken så jag la på efter ett tag! Jag och julia gick upp och sminka oss och väntade på emma. Hon kom typ aldrig så vi gick hem och hämtade henne. och sen drog vi hem till simon som sagt, men han ville vara hos nån annan ist men så blev det inte! Så vi satt och kolla när han spelade "bilspelet" Maffia 2 tror jag det var. Sen kolla vi avståndet mellan brändön och bensbyn. det var långt. Jag vet careboxen är stor men det kommer! Så jag bah kom på att vi skulle se på Doris och Gösta! Ni vet grävlingen och kossan! så blev det ofc för, jag bestämmer ju right? vi dog ett slag för vi garva ihjäl oss! det var ett så skit kul så jag fällde en tår. Sen såg vi totte och gick hem till emma. Där hade vi lite kul.. haha vi behöver inte misstolka eller gå in på detaljerna för inlägget får ju inte bli för långt. Sen kom jag på att vi skulle baka och så blev det nästan. Vi gick och köpte deg och allt! men mamma ringde och sa att hon skulle komma nu. vi blev sorgsna men vi kom på världens taktik att lura henne! nivet, vi lantisar hittar ju inte inne i stan. Så vi mer eller mindre sprang hem till Julia och tänkte baka men vi åt en kladdkaka och lite deg ist. Sen kom mamma :(
Ja, som ni kanske märker, var det trevligt.

Kommentarer
Postat av: julior!

sv: haha jaa och dansken, mums! :D<333333



det var faktiskt jag som kom på att vi skulle baka! ;')

2010-12-12 @ 01:23:39
URL: http://heeyjuliaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0