lite smått.

the love is one of the things you can't by.
the love is something you feel in you body.
the love is something that I will feel for you everyday.
and the love, is the thing you never will understand.


sometimes, you wish for something, you know that you just cant get.
and sometimes you wish for something, you allready have.
but when you can't wish for something, you pray for it.
you don't know if you wishes or prays are gonna come true.
but you will always have the hope, that it will.


orden kommer inte ut.
orden sitter fast nån stans i magen.
nu måste det här väll få ett slut.
jag har fått nog av slagen.

kärlek är det jag alltid kommer känna för dig.
kärleken mellan oss dog straxt ut med ditt ord.
men tyvärr har inte din kärlek hittat till mig.
och jag finns snart inte mer på vår jord.

men som du sa, livet går vidare.
nu när jag står här sliter vinden i mitt hår.
men nu är det slut på mitt lidande.
när jag hoppat, känner jag ensamhetens tår.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0