jullov fuck the way!

ÄNTLIGEN! NU ÄR JULEN HÄR, lite tråkigt att jag inte får träffa simon gubbien förrän nästan ÅR! :'( det är inte bra!
vi satt och grät på telefon en liten stund. nåja, så länge är det ju inte! :D:D tagga för det eller vadå!
nåja, idag gjorde vi ju mkt på skolan, eller så.. inte! steg upp klockan 10 i 6 idag för att hinna duscha och så.
sen drog jag till skolan, där vi fick städa skåpen, såg film, det blev The A-team, den var verkligen bra! allvar!
sen lunch, efter det så blev det film igen och sen slut! fick betygen oxå, INTE ETT ÄNDA IG! men inte ett mvg heller :'( Det blir skärpning till nästa år! å så är det! ne hörruni, nu orkar jag inte blogga mer, det blir julklappsbyte ikv med tjejorna! :D film och så :) jaja, nu sticker jag, hejdå!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0