Uff 2010 är en legend i mitt hjärta..<3

Hej, kom hem från umeå igår, saknar dej jättemkt redan ;( pallar inte skriva ett ändå långt så jag skriver små inlägg för varje dag i dethär inlägget :)
Torsdag: Vi kommer fram till umeå, checkar in och får våra uff 2010 t-shirts, dom var ganska fula faktiskt xD
ajja, sen for vi till östra och böt kläder och åt lunch, sen iväg på match som slutade 0-1 till dom p.g.a nervösa spelare. Sen tbx till östra och chillade resten av dagen!
Fredag: Vi går upp, äter frukost, lunch och sedan match! Den vann vi MEN någon liten skit i andra laget tacklade mej, foten fastnade i marken åt höger, jag + mitt ben for åt vänster och Knaaaak så går jag på kryckor! Svor gaaanska mkt efteråt men vi vann iaf, slutade 1-0. Sedan for vi tp hem och åt lite lunch + middag, oxå hälsade jag på Emma och Agnes.. vänta, kom på att jag träffade dom före första matchen! Mitt FEL! :) nu blev det lite omtjorvat men vi for på match efter nått iaf! Den slutade 0-1 till dom p.g.a TURMÅL! Sen for jag till Umeåakuten och kollade på benet, där fick jag kryckorna :P resten av kvällen chillade vi tp :)

Lördag: Tidig match kl 8.00! Fick världens jävlaskitdommarefan som la till tid så dom hann göra mål, ÅÅÅÅÅÅÅÅH F*N vad störd i huvudet man kan vara! BITCH!   Den slutade iaf 0-1... Vi var mkt bättre än dom så det är INTE rättvist! sen flöt dagen vidare, jag for och bowlade med följande:
Maria
Nora
Melcia (stavning?)
Kortis a.k.a Linnea
Stina
Angelika
Evelina
Det var vi som inte for på discot, inte för att skryta, men jag kom 2.a med en svårt stukad fot! >:'D
Söndag: for vi hem ;(
NU KOMMER BILDER!
Världens finaste Sara och Tove när dom sover på bussen! <3
Haha vi packar upp! Dock inte alla med på bilded!
Kortis bowlar :D
Tove urfokus men andledningen till bilden var iaf hon! :D<3
Det får räcka! :D

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0