lan..

Hej! Sitter på brors rum och "lanar" med han, jag vet, kan man ha mindre tråkigt? xd nä, tur att jag kan skriva av mej här iaf, har jättejättejätte tråkigt, fick reda på att arvid ska vara hemma i morgon så då kunde jag sovit hos någon, KUL! skit samma, vi har det väll.. trevligt :P föressten, vill gästblogga hos någon, har aldrig gjort det och det vore kul :D ingen vill väll att jag ska gästblogga.. snYft! haha skoja, eller? o.0
Har grymt tråkigt som sagt.. lyssnar på min brors spotifylista, läser igenom mina och davids sms och skriver med Mercedesraggare på fb ^^, snacka om att ha ett liv.. men vi skriver om massa trevliga saker, tp om mobbing, skolan och sånt :P tüfft jag vet! Ojojoj, tänkte tp skriva världens längsta inlägg men vet igentligen inte vad jag ska skriva, det kanske blir långt av allt trams jag skriver, det är mitt namn det, Evelina Trams Persson :D
Humdidumdidum, vad ska jag skriva, om skolan? NÄJÖÖ! tänker inte ens tänka tanken..
okej, jag ger upp nu, lägger tp in nån bild elr nått för att göra inlägget längre :P
*host* min steckarnallar *host*
Det får ta och räcka hörreni, nä VÄNTA EN TILL SOM MÅSTE UPP! min fina offline konverstion med lovisa :D
hehe<3
och såklart en till (HEJDÅ!)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0