i promised you to write, so here we go.

haha, ja, här sitter man iklädd i sovkläder typ. hihi, vet inte riktigt vad jag ska skriva, lovade ju eve att dra ett inlägg så här har hon! idag vet jag inte vad som händer, ska handla med mamma, se om jag kan få med mig henne ut mot storheden, intersport osv, är i stort behov av en ny väska tills skolan börjar, och har spanat in en såndär nivet adidas typ? :) njeee, alltså jag och bloggandet, det går inte så bra. vet inte hur många olika jag har haft själv, men it dosen't matter! vi funkar inte ihop. hade tänk mig att det här inlägget skulle bli meeeeegalångt för att komma från mig, men med brist på fantasin så blir det nog inte så. funderar på att slänga in en bild på mig, tyvärr inte nyvaken som nu. men något i den stilen. njäää, så blir det nog inte heller. aha, vad händer ikväll då, ah, jag vet inte, träning typ, sen kanske en film med mami & papi, längesen sist, lite småtråkigt att vi alltid sitter i olika rum faktiskt. så tappade jag bort mig i inlägget, började skriva om något helt ointressant, förlåt mig. tillbaka till det normala, eller vänta, vadå normala? okej, det här inlägget börjar totalt spåra ur nu, så här har ni en megatuff bild på mig alltså, hare bra peppz!




självklart några rader till evelina också.
vet inte vart jag ska börja, du fanns där från dag ett, kommer förmodligen att stå vid min sida ett bra tag till, jag släpper dig aldrig, varesig du vill lr inte. bara så du vet, jagälskardig!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0