Hundarna, dator och ett riktigt piss väder!

Hej! tänkte bara skriva till hanna lite kort:
Hanna, det finns inte ord för det jag har med dej, det bästa som hänt mej är du, älskar är ett sånt mesigt litet ord jämfört med hur mkt jag älskar dej, det räcker som inte till, du har stått där sen början, iaf den viktiga början, för när du kom in i mitt liv började det känns det som, jag tänker aldrig lämna dej, och du kommer aldrig bli av med mej, hoppas förstås att du inte vill det heller men du blir aldrig av med mej, jag kommer alltid finnas, du vet vem du alltid kan knacka på dörrens hos, alltid kan ringa till, alltid berätta allt för, mej♥

så det var den lilla texten, hade kunnat hålla på hela dagen men det tar för lång tid ;) listan av Evelinas sysslor gäller idag!
  1. Vara hundvakt!
  2. Plocka blommor till Rasmus
  3. Gå ut med hundarna
  4. Plocka upp ur diskmaskinen
  5. Städa och rensa ur mitt rum!
det är det mamma vill att jag ska göra.. suck.. bäst att man börjar. när jag är klar ska jag kanske fara till jennifer! :D
hinner inte blogga särskilt mkt mer om jag ska hinna allt detdär innan dom kommer hem (mina föräldrar alltså)
får se om jag bloggar ikv! PS! Grattis till min bror Rasmus som fyller 17år idag! :D

Kommentarer
Postat av: hannanilsson

aw, gumsan, jagälskardig!<3333333333333333333333333333333333

2010-08-10 @ 17:19:57

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0